اخبار داغ

هوادار صفر - استقلال یک؛

لیگ برتر فوتبال| یک برد اقتصادی دیگر؛ استقلال با صدرنشینی به تعطیلات نوروزی رفت!

لیگ برتر فوتبال| یک برد اقتصادی دیگر؛ استقلال با صدرنشینی به تعطیلات نوروزی رفت!
تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی سال 1402 مقابل هوادار به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال هوادار و استقلالطی دیداری در چارچوب هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران و در آخرین روز فوتبالی از سال 1402، در ورزشگاه پاس اکباتان تهران از ساعت 21:00 امشب یک‌شنبه 27 اسفند به مصاف هم رفتند که این جدال با برتری اقتصادی آبی‌پوشان پایان یافت.

شاگردان جواد نکونام در حالی این بازی بدون تماشاگر را آغاز کردند که با توجه به نتایج سایر رقبا و پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس، هیچ چاره‌ای به‌جز برد مقابل تیم مسعود شجاعی نداشتند. این مهم در عین ناباوری به سادگی در ثانیه 44 و روی ضربه سر آرمین سهرابیان اتفاق افتاد و اولین گل به تور دروازه هوادار نشست.

هواداری‌ها که از این گل زودهنگام شوکه بودند، به صرافت افتاده و در صدد جبران مافات بر آمدند اما آمادگی سیدحسین حسینی و البته بی‌دقتی بازیکنان بنفش، باعث شد تا توپ دیگری از روی خط دروازه رد نشده و نیمه نخست با برتری استقلال به پایان برسد.

در نیمه دوم شاگردان نکونام به مثابه همیشه، در صدد حفظ توپ و نتیجه بر آمدند و سعی در مدیریت بازی و استفاده از ریزفضاها برای حمله به دروازه علیرضا حقیقی داشتند. تیم شجاعی هم شجاعانه به زمین استقلال تاخت اما موقعیت‌ها در این بازی در حد باز کردن دروازه نبودند.

با این نتیجه، استقلال در پایان 1402 هم در صدر جدول ماند و سال جاری برای آبی‌ها با صدرنشینی و اختلاف 3 امتیازی با پرسپولیس پایان یافت.

هوادار صفر
گل: -

استقلال یک
گل: آرمین سهرابیان (1)

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، امین پورعلی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، محمد عباسی، محمد میری، بابک مرادی (۷۱- فرهاد زاوشی)، مهدی عبدی (۷۱- محسن سفید چغایی)، کریم اسلامی، داریوش شجاعیان (۷۶- امیرحسین بهادر) و امین قاسمی نژاد (۷۶- یونس شاکری).
ترکیب استقلال:سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور (60- زبیر نیک‌نفس)، آرش رضاوند (75- جعفر سلمانی)، جلال الدین ماشاریپوف (75- پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه