بغض فتحاللهزاده با تماس تلفنی مجیدی ترکید
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: استقلالیها این خداحافظی را قبول ندارند و فرهاد مجیدی را به میدان برمیگردانیم.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابعد از خداحافظی مجیدی از استقلال وی با تلفن همراه فتحاللهزاده تماس گرفت.این تماس تلفنی باعث گریه علی فتحاللهزاده شد و او بعد از شنیدن صدای کاپیتان مجیدی بغضش ترکید و اشک ریخت.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, ., .,,
مدیرعامل استقلال به فرهاد مجیدی گفت: ما این خداحافظی را قبول نداریم. نه من و نه اعضای هیئت مدیره و نه هیچکس از هواداران استقلال دوست نداریم او اینگونه از فوتبال خداحافظی کند.
, .,,
فتحاللهزاده در ادامه حرفهایش با مجیدی تاکید کرد: تو را به میدان برمیگردانیم و من اصلا موافق خداحافظیات از فوتبال نیستم...
, ...,,
انتهای خبر
]
ارسال دیدگاه