اخبار داغ

دبیر ستاد کمک مؤمنانه استان اصفهان:

رزمایش کمک مؤمنانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد

رزمایش کمک مؤمنانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد
دبیر ستاد کمک مؤمنانه استان اصفهان گفت: رزمایشی که از نیمه شعبان با فرمان مقام معظم رهبری با رمز یا صاحب الزمان(عج) شروع شده است، تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عجمی در گفتگو با صاحب نیوز بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان و صدور فرمان ریاست بسیج مستضعفین در خصوص ایجاد رزمایش کمک مؤمنانه درسطح استان ها،  سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)استان اصفهان نسبت به تشکیل ستاد رزمایش اقدام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب, نیوز,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان تصریح کرد: رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با محوریت امام جمعه اصفهان، آیت الله طباطبایی نژاد و فرمانده سپاه استان، سردار فدا در اصفهان انجام شد.
وی افزود: در همه شهرستان ها نیز با محوریت ائمه جمعه و قائم مقامی فرماندهان سپاه، ستاد رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه تشکیل شد.

,
,

عجمی در ادامه در مورد وظیفه مسئولان این رزمایش گفت: شناسایی نیازمندان و رصد نیازمندانی که در اثر ویروس کرونا مشکلات مالی برایشان ایجاد شده است و همچنین جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم در جهت این رزمایش و علاوه بر آن ارائه این کمک ها به مردم نیازمند، سه وظیفه این ستاد است.

,

وی افزود: در سطح استان کمیته هایی در جهت اجرای این رزمایش انجام وظیفه می کنند و اقدامات دیگری نیز انجام شد که کسر حقوق داوطلبانه پرسنل سپاه و بسیجیان که نذورات مردم را جمع آوری کردند، از جمله آن ها بود.

,

دبیر ستاد کمک مؤمنانه استان اصفهان خاطرنشان کرد: از ظرفیت های گردان های بیت المقدس و خیران بزرگوار و حلقه های صالحین، گروه های جهادی و گردان های امام علی(ع) و کوثر و گردان های امام حسین(ع) و صندوق های قرض الحسنه و خادمان شهدا و هیئت های مذهبی و موکب داران نیز استفاده شد.

,

وی افزود: رزمایشی که از نیمه شعبان با فرمان مقام معظم رهبری با رمز یا صاحب الزمان(عج) شروع شده است، تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و تقریبا 3 میلیارد تومان پول توسط نواحی مقاومت فراهم و از خیران و صنایع مادر در سطح استان هم 4 میلیارد پول جمع آوری شد.

,

عجمی گفت: با این رزمایشی که شاهد آن هستیم، 24 هزار و ۵۰۰ سبد معیشتی در اختیار مردم قرار می گیرد و قبل از این برنامه هم 120 هزار بسته معیشتی به همت بچه های جهادی و بسیجیان در سطح شهرستان ها و اصفهان جمع آوری شده است و در اختیار مردم قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه