اخبار داغ

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا خبر داد؛

رشد 60 درصدی تحویل خودرو نسبت به پارسال

رشد 60 درصدی تحویل خودرو نسبت به پارسال
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از تحویل حدود ۵۸ هزار خودرو از ابتدای سال جاری تا امروز خبر داد و گفت: این میزان تحویل خودرو، بیانگر رشد ۶۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین کاظمی افزود: گروه سایپا همچنین توانسته در بازه زمانی سه‌ماهه علاوه بر تحویل بیش از ۱۰۰ هزار خودرو به مشتریان، ۱۵۰ هزار تقاضای خرید محصولات خود را ثبت و پذیرش کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کاظمی راهبرد گروه خودروسازی سایپا را رونق بیشتر در تولید و تسریع در تحویل خودرو به مشتریان عنوان کرد و گفت: به موازات اجرای برنامه افزایش تولید، تلاش می‌کنیم تحویل خودروهای مشتریان را نیز با شتاب بیشتر دنبال کنیم.

,

معاون بازاریابی و فروش سایپا تصریح کرد: برای کاهش التهاب بازار، عرضه هرچه بیشتر خودرو و پاسخ‌گویی به نیازهای مشتریان را در دستور کار داریم که در صورت ادامه روند موفق تولید در شرایط فعلی، تحویل خودروهای مشتریان هم شتاب بیشتری خواهد گرفت.

,

به گفته وی با توجه به رشد آهنگ تولید در سایپا در هفته‌های آینده، تحویل خودروهای مشتریان نیز با افزایش قابل‌توجهی همراه خواهد بود و آرامش و ثباتی که در حال حاضر در بازار به وجود آمده تداوم خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه