اخبار داغ

درگیری ماموران دریابانی قشم با قاچاقچیان/ مامور ناجا شهید شد

درگیری ماموران دریابانی قشم با قاچاقچیان/ مامور ناجا شهید شد
به دنبال درگیری ماموران پایگاه دریابانی قشم و میناب با قاچاقچیان یکی از مرزبانان به درجه رفیع شهادت نائل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از درگیری ماموران پایگاه دریابانی قشم و میناب با قاچاقچیان و شهادت یک مرزبان در آب های خلیج فارس خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سردار  "حسین دهکی" در تشریح این خبر اظهار داشت: تیم گشت دریایی پست کنترل "لافت"، حین گشت زنی متوجه یک فروند شناور متعلق به قاچاقچیان شدند که مأموران سریع فرمان ایست صادر کردند و  قاچاقچیان با بی توجهی به مسیر خود ادامه دادند.
,
 
,
وی افزود: در این عملیات، شناور قاچاقچیان با شناور سازمانی پایگاه دریابانی قشم برخورد و یکی از مرزبانان به نام ستوان دوم "اصغر سالاپور" به شدت زخمی شد که به بیمارستان انتقال یافت ولی به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.
,
 
,
سردار دهکی با اشاره به یک عملیات دیگر در آب های سرزمینی میناب تصریح کرد: گشت دریایی ناوگروه شناوری "کوهستک" نیز با دهها شناور قاچاق سوخت مواجه شدند که به علت تمرد و عدم توجه قاچاقچیان به دستور توقف مأموران و هجوم به سمت مرزبانان، برخورد و درگیری به وجود آمد که در این راستا یکی از قاچاقچیان کشته و یک نفر زخمی شد. 
,
 
,
وی بیان داشت: مرزبانان موفق شدند در این عملیات یک فروند شناور قاچاقچی را توقیف و 2 نفر را دستگیر کنند.
,
 
,
سردار دهکی در پایان با تبریک و تسلیت شهادت مرزبان رشید اسلام افزود: مرزبانان ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای انقلاب اسلامی بیش از پیش در راستای ایجاد و تثبیت امنیت پایدار در منطقه و مبارزه جدی با هرگونه قاچاق تلاش و کوشش می کنند و از مسوولان استان بار دیگر می خواهیم برای رفع مشکلات مرزنشینان و مبارزه جدی با قاچاق، عزمی بیش از پیش داشته باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه