اخبار داغ

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون تکواندو؛

صالحی امیری: تکواندو همواره مایه افتخار ورزش ایران بوده/ پولادگر: امیدواریم در بخش بانوان دو سهمیه کسب کنیم+تصاویر

صالحی امیری: تکواندو همواره مایه افتخار ورزش ایران بوده/ پولادگر: امیدواریم در بخش بانوان دو سهمیه کسب کنیم+تصاویر
رئیس کمیته ملی المپیک به اتفاق هیات همراه عصر امروز (دوشنبه 20 بهمن) از فدراسیون تکواندو بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ادامه بازدیدهای اعضای کمیته ملی المپیک از اردوهای تیم های ملی، رییس، اعضای هیات اجرایی و دیگر مسولان کمیته ملی المپیک از فدراسیون های ورزشی، مسوولان کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون تکواندو با پیشکسوتان، مسئولان و کادرفنی تیم های ملی دیدار و گفتگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در بازدید از فدراسیون تکواندو کیکاوس سعیدی دبیرکل و پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک را همراهی  و با مسوولان آن دیدار و گفتگو کردند. در ابتدای این بازدید رئیس کمیته ملی المپیک و هیات همراه با حضور بر مزار شهید گمنام به قراِئت فاتحه و ادای احترام پرداختند.

,

در ادامه سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو به ارائه گزارش در خصوص فعالیتهای امسال با شعار تکواندو تعطیل نیست پرداخت و عنوان داشت: به رغم گسترش ویروس کرونا رقابت‌ها و دوره های آموزشی تکواندو با تجربه جدید و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

,

وی تصریح کرد: رقابتهای مختلف جهانی بصورت آنلاین برگزار شد و ما خللی در برگزاری و فعالیتهایمان نداشتیم. شاید یکی از دلایلی که از سوی فدراسیون جهانی فدراسیون تکواندو ایران بعنوان برترین فدراسیون جهان انتخاب شد، به دلیل همین برنامه ها بود و ما با پیگیری مستمر و رعایت استانداردها جزو اولین فدراسیونهای بودیم که اردوها را برگزار کردیم.

,

وی گفت: اولین رویداد رسمی ما در اردن است و برای آقایان دو تورنمنت پیش بینی کردیم. در بخش بانوان امیدواریم که بتوانیم در دو وزن کسب سهمیه کنیم. برنامه ریزی برای اردوهای داخلی و برون‌مرزی از جمله اردو در صربستان  را  داریم. همچنین در حال حاضر تیم ملی تکواندو بلغارستان برای اردی مشترک در تهران هستند.

,

پولادگر ضمن تشکر از حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و اظهار امیدواری برای اینکه حضور مسئولان باعث خیر در تکواندو شود، ادامه داد: در پارالمپیک هم که برای نخستین بار تکواندو حضور دارد، برنامه خوبی داریم و در بخش دخترمان هم دو نفر را انتخاب کردیم  که فرصت برای کسب سهمیه دارند.

,

در ادامه رییس کمیته ملی المپیک از مشکلات فدراسیون پرسید که پولادگر پیشنهاد داد: از آنجایی که شنیدم قصد دارید اردویی کاروانی راه بیندازید که باید بگویم خیلی عالی است و این نشان دهنده ذکاوت شماست. بچه ها از قبل المپیک همدیگر را در رشته های مختلف می شناسند و این خیلی تجربه خوبی است و در خواست دارم در صورت امکان مکانی را در نظر گرفت که هارمونی و همدلی در بین اعضای کاروان ایجاد کرد، بسیار خوب است.

,

همچنین زهرا سروی نایب رییس فدراسیون گفت: حقیقتا نگاه رییس  فدراسیون تکواندو جنسیتی نیست و از مجموع ۸۳۷ هزار نفر تکواندو کار ثبت شده 59 درصد آقایان و 41 درصد بانوان هستند ما در بخش بانوان بسیاری از اولین های ورزش کشور را داریم.

,

در ادامه پولادگر با اشاره به لیگ و پخش مستقیم لیگ تکواندو بانوان و اثرات مطلوب آن در بین خانواده ها و ملی پوشان و زنان افزود: حمایت شما نیز در این زمینه  بسیار مثمرثمرخواهد بود.

,

همچنین در ادامه ذوالقدرگفت: المپیک بزرگترین رویداد جهان است و کشورهای مختلف میلیاردها دلار هزینه می کنند و انتظار داریم از فدراسیون و مجموعه ورزشکاران تیم ملی حمایت کنید.

,

آذرپاد نیز از حمایتها ی صالحی امیری از تکواندو تشکر کردند.

,

در ادامه پیمان فخری ضمن قدردانی از مجموعه تکواندو ابراز داشت: مجموعه منسجم و‌ منظم‌ تکواندو به رغم کسب افتخارات فراوان هنوز میتوان گفت شایستگی اش بیش از اینهاست.

,

سپس رئیس کمیته ملی المپیک اظهار کرد: ابتدا باید دهه فجر را گرامی بداریم و شهدای گرانقدر را ارج بنهیم من به شخصه معتقدم آقای پولادگر با تمام وجود تکواندو را دوست دارد و این امکانات و موفقیتها به خاطر همین است که ما قدر می دانیم.

,

وی گفت: تکواندو همواره در بخش زنان و مردان در بازیهای قاره ای و المپیک از امیدهای ما جهت کسب مدال است و فدراسیونی  بدون حاشیه است که هم وزارت ورزش  و جوانان و هم کمیته ملی المپیک تلاش می کند تا از فدراسیونها  از جمله تکواندو حمایت بیشتری داشته باشند.

,

صالحی امیری افزود: سه تورنمنت در پیش دارید که هزینه تهیه بلیت آنها بر عهده کمیته خواهد بود در خصوص بودجه سال آینده  هم  علاوه بر بودجه مصوب کمک های دیگری هم خواهیم داشت.          

,

وی تاکید کرد: حضور بانوان در ورزش تنها روی سکو نیست، حضور بانوان ما در ورزش ثابت می کند قضاوت ناعادلانه ای نسبت به ما هست و ما با عمل در این زمینه نشان می دهیم اینطور نیست.

,

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: هزینه اردویی اعزام به مشهد را تقبل می کنیم یا اردویی خارج از تهران که هماهنگی در این زمینه را با آقای فخری و سجادی خواهیم داشت، خود تکواندو سربلند است احساس غرورو ‌نشاط داریم و برای شما آرزوی موفقیت می کنم و حتما بعنوان رشته المپیکی حمایت از شما خواهیم کرد، همچنین پیشنهاد داریم پیشکسوتان از تکواندو را به ما معرفی کنید تا سردیس آنان را ساخته و در ورودی فدراسیون خود نصب کنید.

,

در پایان این دیدار رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تکواندو بازدید کرد و پای صحبتهای عسگری و مهرو کمرانی سرمربی تیم های ملی مردان و بانوان و مردانی کاپیتان تیم ملی نشست و عنوان داشت: دغدغه ای برای خود نداشته باشند. کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه از آنها خواهد داشت.

,

در خاتمه فدراسیون تکواندو با اهدا تابلو صنایع دستی از زحمات رییس کمیته ملی المپیک قدردانی کرد.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه