اخبار داغ

قرعه‌کشی فروش فوق العاده و پیش فروش سایپا انجام شد/ اسامی منتخبین امشب اعلام می‌شود

قرعه‌کشی فروش فوق العاده و پیش فروش سایپا انجام شد/ اسامی منتخبین امشب اعلام می‌شود
قرعه کشی همزمان دو طرح فروش فوق‌العاده ۶ محصول و طرح پیش فروش یک ساله ۹ محصول سایپا انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امشب سه شنبه ۲۱ بهمن ساعت ۲۳ در سایت رسمی این گروه منتشر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سایپانیوز، قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۶ محصول سایپا شامل سایپا۱۵۱، تیبا صندوقدار، تیبا۲، ساینا، کوییک دنده ای و کوییک.آر  با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در طرح فروش فوق العاده سایپا ۵۰۵ هزار و۱۵۲ نفر شرکت کردند که ۵۰۴ هزار و ۱۷۳ نفر واجد شرایط شناخته شدند.
,
 
,
ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۵هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد ۳۰ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.
,
 
,
در این طرح ۲ هزار دستگاه خودرو تیبا صندوق دار عرضه می‌شود. علاوه بر این ۳ هزار دستگاه سایپا ۱۵۱، ۳ هزار دستگاه تیبا۲، هزار دستگاه ساینا، ۵ هزار دستگاه کوییک دنده ای  و هزار دستگاه کوییک.آر عرضه می شود.
,
 
,
علاوه بر این قرعه کشی طرح پیش فروش ۹ محصول سایپا شامل شاهین، سایپا۱۵۱، تیبا صندوقدار، تیبا۲، ساینا، کوییک دنده ای، کوییک.آر، کوییک.اس و ساینا.اس هم برگزار شد.
,
 
,
در طرح پیش فروش سایپا ۱۴۵ هزار و ۱۲۸نفر شرکت کردند که ۱۴۲هزار و ۴۱۴ نفر واجد شرایط شناخته شدند.
,
 
,
ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح پیش فروش ۲۱ هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد ۴۲ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.
,
 
,
در این طرح هزار دستگاه خودرو شاهین عرضه می‌شود. علاوه بر این ۲ هزار دستگاه سایپا ۱۵۱، 2 هزار و ۵۰۰ دستگاه تیبا صندوق دار، ۲ هزار دستگاه تیبا۲، ۳ هزار دستگاه ساینا، ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک دنده ای، ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک.آر، هزار دستگاه کوییک. اس و ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه دستگاه ساینا.اس عرضه می شود.
,
 
,
اسامی منتخب دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امشب سه‌شنبه ۲۱ بهمن ساعت ۲۳ در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.
,
 
,
گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یک ساله پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.
,
 
,
 انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه