اخبار داغ

گزارش تصویری؛

تصاویر/بسیج جامعه پزشکی سیستان وبلوچستان به مقابله با کرونا شتافت

تصاویر/بسیج جامعه پزشکی سیستان وبلوچستان به مقابله با کرونا شتافت
نیروهای بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان در راستای مقابله با کرونا در تمامی مناطق شهری و روستایی استان اقدام به ضدعفونی معابر و کمک به مردم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، از جمله این اقدامات می توان به آموزش و توزیع پمفلت مقابله با بیماری کرونا ویروس و اندازه گیری درجه حرارت پرسنل ادارات شهرستان زهک با استفاده از دستگاه تب سنج بود که به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان زهک صورت گرفت.

همچنین به همت دفتربسیج جامعه پزشکی شهرستان هامون باهمکاری  هیئت مذهبی و گروه جهادی حضرت رقیه س  وابسته به هیئت آل یاسین ضدعفونی و گند زدایی مناطق شهرستان هامون، روستاهای سکوهه، دوست محمدحاجی، شهرعلی اکبر، حسینا، شانظر، سنچولی، محمداعظم شیبانی، اسلام آباد، حسین مشهدی و جمال آباد صورت گرفت.

علاوه بر این تب سنجی وتوزیع تراکت آموزشی کروناویروس درمبادی ورودی سیستان(ایست وبازرسی میل نادر) به همت کانون دفتربسیج جامعه پزشکی شهرستان نیمروز و گندزدایی خیابان زال با ١٢٠لیتر محلول، محله قاسم آباد زابل با ٣٠٠لیتر محلول پرکلرین و مرکز سالمندان با ٤٠لیتر محلول پرکلرین نیز اقداماتی بود که با همت کانون بسیج جامعه پزشکی زابل صورت گرفت.

ضدعفونی منازل و توزیع صابون بین افراد نیازمند روستای های فاقد دهیاری توسط دفتر بسیج جامعه پزشکی شهرستان هامون نیز از دیگر اقداماتی است که در این مدت انجام گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه