اخبار داغ

دستور ویژه وزیر اقتصاد برای انتقال پرونده‌های مالیاتی واحدهای معدنی خراسان جنوبی

دستور ویژه وزیر اقتصاد برای انتقال پرونده‌های مالیاتی واحدهای معدنی خراسان جنوبی
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سازمان امور مالیاتی به صورت ویژه و ظرف ۱۰ روز آینده انتقال پرونده‌های مالیاتی واحدهای معدنی به محل فعالیت آنها در خراسان جنوبی را تعیین تکلیف کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید احسان خاندوزی پنج شنبه شب در شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد اظهار کرد: تلاش‌های خوب، مخلصانه، جدی و با پشتکار مدیران استان مشهود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: عملکردها نشان می‌دهد تیم اقتصادی خراسان جنوبی همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند برای اینکه شاخص‌های عملکردی استان رشد داشته باشد.

,

وی افزود: بابت تلاش‌های انجام شده، سلام و خدا قوت ما را به مدیران زیرمجموعه و کارکنان استان برسانید، انشاالله در فرصت دیگری با همه خانواده اقتصاد و دارایی در خراسان جنوبی مستقیم صحبت خواهیم کرد.

,

خاندوزی عنوان کرد: عملکرد سال ۱۴۰۱ سرلوحه ارزیابی‌های وزارت است تا بدانیم به لحاظ مدیریتی کدامیک از استان‌ها بهتر عمل می‌کنند.

,

وی خطاب به مدیران دستگاه های تابعه گفت: در جایی که به نقطه‌ای می‌رسید که نیاز به مذاکره در رأس دستگاه‌ها یا وزارتخانه‌ها است موارد را در جلسات شورای هماهنگی مدیران تابعه مطرح و مشکلات را به شکل ویژه‌ای به ما برسانید.

,

خاندوزی با بیان اینکه مسائلی وجود دارد که از سفر قبلی رئیس جمهور تا کنون همچنان گره آن باز نشده است، ادامه داد: به هر حال ابزار حل و فصل این مشکلات در میز هیئت دولت است لذا درخواست داریم این موارد را مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان به شکل ویژه برای بنده ارسال نماید چرا که حل این موارد اثر مثبت بر جامعه می‌گذارد.

,

وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه کرد: نمونه این مشکلات که امروز در حاشیه جلسه دیدار با فعالان اقتصادی خراسان جنوبی مطرح شد مشکل اتحادیه مرزنشینان استان بود که از سال ۹۵ لاینحل باقی مانده است و باید آن را پیگیری کنیم.

,

وی در خصوص مسئله مطرح شده از سوی مدیران استان در خصوص عدم انتقال پرونده‌های مالیاتی معادن به استان محل فعالیت هم گفت: سازمان امور مالیاتی ظرف ۱۰ روز آینده این موضوع را تعیین تکلیف کند و انشاالله خبرهای خوشی برای خراسان جنوبی در این حوزه داشته باشیم.

,

خاندوزی در پایان عنوان کرد: امیدوارم با همتی که دارید شاهد این باشیم شاخص‌های عملکردی این استان بهتر از قبل رشد پیدا کند و به عنوان استان نمونه، خراسان جنوبی را در صدر دستگاه‌ها وزارت معرفی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه