کیفیت هوای تهران قابل قبول است

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۰ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.


تشدید بارش باران در شمال کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تشدید بارش باران در مناطق شمالی به‌ویژه گیلان و مازندران خبر داد.


فریاد خاموش ارومیه؛ دریاچه‌ای که در سکوت غرق شد

دریاچه ارومیه، روزگاری مهد زندگی و رونق، اکنون در آستانه نابودی است؛ این فریاد خاموش، داستانی از بحران و چالش‌های زیست‌محیطی را روایت می‌کند که نجات آن تنها با همت جمعی و تغییر نگرش‌ها ممکن می‌شود.


آغاز بارش باران در تهران از فردا

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی پنج روز آینده آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.


هشدار رگبار باران در ۵ استان/ افزایش امواج دریا تا ۲ متر در شمال کشور

سازمان هواشناسی کشور نسبت به رگبار باران، رعد و برق، کاهش محسوس دما، وزش باد شدید و بارش برف در نواحی سردسیر هشدار داد.


بارش باران تا پایان هفته در اغلب مناطق کشور/کاهش محسوس دما بویژه در نوار شمالی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، از بارش رگباری باران تا پایان هفته در سراسر کشور خبر داد.


آشنایی بهتر با فرودگاه های مالزی | بررسی کامل + نقشه

همان قدر که داشتن اطلاعات درباره جدید ترین قیمت تور مالزی مهم است، کسب اطلاعات دقیق درباره فرودگاه مالزی نیز قبل از سفر، اهمیت زیادی دارد.


نحوه گرفتن وقت انگشت نگاری کانادا در استانبول

برای متقاضیان ویزای کانادا که در ایران زندگی می‌کنند، یکی از چالش‌های اصلی این است که کانادا در ایران سفارتخانه ندارد و متقاضیان باید برای انجام مراحل انگشت‌نگاری و بیومتریک به کشورهای همسایه مراجعه کنند.


سرما و باران در راه تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از فردا تا چهارشنبه (۲۹ مهر تا ۲ آبان) به‌خصوص بعد از ظهر سه شنبه تا چهارشنبه کاهش محسوس دما، گاهی بارش باران و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.


بارش پراکنده در مناطقی از شمال و شمال غرب کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از احتمال بارش پراکنده و ادامه این روند تا فردا (۲۹ مهر) در مناطقی از شمال و شمال غرب کشور خبر داد.