گرما در استان تهران/مدیریت بحران هشدار داد

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر تداوم گرما و افزایش نسبی دما در این استان، در خصوص گرمازدگی افراد بویژه سالمندان و اطفال طی روزهای شنبه و یکشنبه هشدار داد.


بهترین زمان سفر به ماسال

ماسال، یکی از زیباترین و بکرترین مناطق شمال ایران، با چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌ از جنگل‌های انبوه و مراتع سرسبز و رودخانه‌های زلالش، مقصدی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به طبیعت و گردشگری به‌شمار می‌رود.


تأمین امنیت زائران اربعین به وسیله پهپاد و بالگرد/ بازدید از پروژه احداث قرارگاه اربعین

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: تأمین امنیت کامل زائران اربعین با به‌روزترین پهپادها، بالگردها انجام می شود.


وحیدی: اربعین یک دستور کار جدی در کشور است/ زائران توصیه ها را جدی گیرند

وزیر کشور با اشاره به آمادگی دولت ایران و عراق برای سفر اربعین گفت: هماهنگی لازم در این زمینه به عمل آمده است.


تداوم آلودگی هوای تهران برای گروه‌های حساس

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۳ مرداد) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.


سفری به یاد ماندنی به جزیره قشم و اقامت در هتل های این شهر

جزیره قشم یکی از جزایر زیبا و منحصربه‌فرد کشورمان است که به‌واسطه برخورداری از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی و همچنین زیبایی سواحل و وسعت بی‌مثال خلیج‌فارس، در تمام ایام سال پذیرای حجم زیادی از مسافران داخلی و خارجی بوده و …


افزایش گرمای هوای تهران

داره کل هواشناسی استان تهران از افزایش گرمای هوای تهران طی پنج روز آینده خبر داد.


افزایش تدریجی دما در برخی نقاط کشور

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: از آخر هفته جاری تا اواسط هفته آینده روند تدریجی افزایش دما در برخی نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.


هوای تهران همچنان آلوده است

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۰ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شد.


جزئیاتی از موکب‌های اربعین اعلام شد

دبیر کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین از ثبت‌نام حدود پنج هزار موکب ایرانی برای اربعین خبر داد که از میان آنها برای ۱۲۰۰ موکب «شناسه ملی» صادر شده است. این موکب‌ها قرار است از حدود ۱۶ مرداد …